Pomoc - DirectAdmin
-
Resetowanie hasła do panelu DirectAdmin
W celu zresetowania hasła do panelu DirectAdmin należy wysłać polecenie zresetowania hasła na adres biuro@atkom.pl. Polecenie te musi być wysłane z adresu e-mail przypisanego do konta hostingowego.
▸ -
Dodawanie domen IDN w DirectAdmin
W celu dodania domeny IDN (z polskimi znakami) należy skorzystać z konwertera, który znajdą Państwo pod poniższym linkiem: http://www.dns.pl/cgi-bin/idntranslator.pl. Następnie domenę przetłumaczoną w konwerterze należy dodać w panelu DirectAdmin.
▸ -
Łączenie z panelem DirectAdmin z pomocą połączenia szyfrowanego
Aby połączyć się z panelem DirectAdmin za połączenia szyfrowanego należy zamiast portu 2222 użyć port 2223 i zaakceptować certyfikat. Przykład: www.mojadomena.pl:2223.
▸ -
Łączenie się z panelem DirectAdmin na innym porcie niż 2222
W tym celu należy dodać do swojej domeny przedrostek da.
▸
Przykład: www.da.mojadomena.pl -
Problem z zalogowaniem do DirectAdmin
Problemy z zalogowaniem do panelu DirectAdmin mogą występować z powodu blokady portu 2222. Aby zalogować się do panelu port ten musi być koniecznie odblokowany. W tym celu proszę sprawdzić ustawienia firewall lub skontaktować się z dostawcą internetu.
▸ -
Logowanie do panelu DirectAdmin
Aby zalogować się do panelu DirectAdmin w przeglądarce internetowej należy wpisać następujący adres:
▸
http://www.twojadomena.pl:2222.