Google AdWords Rybnik i Żory

Istnieją dwie metody, dzięki którym strona internetowa może znaleźć się na samej górze listy wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej Google. Jedną z metod jest pozycjonowanie naturalne, drugą natomiast kampanie w platformie Google AdWords.

Kampania Google AdWords -  linki sponsorowane

Wydaj w ciągu miesiąca 150 zł na reklamę w Google AdWords, a otrzymasz od nas dodatkowe 250 zł, które zasili Twój budżet reklamowy.
Promocja dostępna jest dla nowych klientów Google AdWords.

Budżet na kliknięcia Koszt obsługi kampanii
100 - 299 zł 50% budżetu
300 - 499 zł 40% budżetu
500 - 699 zł 36% budżetu
700 - 999 zł 30% budżetu
1000 - 1999 zł 25% budżetu
2000 - 5000 zł 20% budżetu
od 5001 zł do uzgodnienia

Koszt obsługi kampanii wyrażony jest ceną netto.

Linki sponsorowane należą do grupy reklam kontekstowych. Prezentowane w nich reklamy stron www bezpośrednio związane są z hasłami wyszukiwanymi przez użytkownika. AdWords Rybnik i Żory są świetnym narzędziem wykorzystywanym do pozyskiwania nowych klientów i umacniania pozytywnego wizerunku firmy. Kampanie te prowadzić można jedynie w wyszukiwarce Google, z której obecnie korzysta około 95% polskich użytkowników internetu.

Główną zaletą tej metody jest uzyskanie natychmiastowych efektów! Uruchamiamy kampanię i od razu widzimy ją w wynikach wyszukiwarki Google. Każde kliknięcie w promowany link powoduje uszczuplanie wpłaconego budżetu, aż do momentu jego całkowitego wyczerpania.

Przykład:

Google AdWords

Zapraszamy do współpracy!

Zadzwoń: +48 32 729 88 55 lub napisz do nas:

Jak to działa?

  • Analizujemy słowa kluczowe związane z działalnością klienta
  • Wybierz interesującą Cię tematykę reklam oraz wstępne słowa kluczowe
  • Zakładamy konto klienta w Google AdWords
  • Zasil swój budżet w platformie Google AdWords (przelew lub karta kredytowa)
  • Po zaksięgowaniu środków ustalimy z Tobą parametry takie jak: obszar działania, dzienny budżet, rodzaj konwersji, a następnie uruchomimy kampanię
  • Stale monitorujemy kampanię i optymalizujemy jej parametry w celu osiągniecią jak najlepszych wyników
  • Poinformujemy Cię o kończącym się budżecie i przedstawimy dotychczasowe efekty w formie raportów
  • Wyślemy do Ciebie dwie faktury: jedną od Google, drugą od nas (za obsługę kampanii)